Kalender
3. september Kl. 10.00
14. september Kl. 18.00
24. september Jeg har booket banen fra 13:00 til 14:00. Løbende start.Kom i god tid.
1. oktober Kl. 10.00
19. oktober Kl. 18.00
5. november Kl. 10.00
10. november Afrejse 10/11 og hjemkomst 17/11
30. november Kl. 18.00
3. december Kl. 10.00
3. december  
11. januar Kl. 18.00
11. februar  
15. februar Kl. 18.00
5. april Kl. 18.00
8. maj Tidspunkt følger
7. juni Kl. 18.00

Offskate øvelser

På denne hjemmeside

http://www.gomotion.dk/html/sider/styrketraening_for_rullere_-_billeder_i_bevaegelse.html 

kan du se video og instruktion til en række nemme øvelser, som du kan lave på 10 min. og som ikke kræver, at du går i fitness-center eller investerer i dyrt udstyr.

Rul _skojtetag _3.jpg

Det er styrketræningsøvelser målrettet rulleskøjteløb, dvs træning af specielt musklergrupperne lår, baller og ryg. Og tilmed med bevægemønstre som er rulle-teknik-træning.

Du kan også udskrive øvelserne i pdf-fil her.

Øvelserne kan laves i forskellig intensitet. Fx 20 til 60 sekunder pr. øvelse afhængig af, hvordan din styrke er. Hold en pause – og lav øvelsen igen. Og måske igen. Hold pause – og lav en ny øvelse 2 eller 3 gange. Det er vigtigt med pauserne – for du skal være ”frisk” til øvelserne. (Det er styrketræning og ikke udholdenheds-træning, så din puls må højest være 65-80% af max.pulsen).

Hjemmesiden er opdateret 18. september 2015  |  Sitemap